Sprekers

Jeffrey Jansen - La Place

Jeffrey Jansen - La Place

La Place is een keten van eetgelegenheden. La Place ontvangt jaarlijks vijftien miljoen gasten (peiljaar 2016). Vers staat bij La Place op de eerste plaats. La Place werkt met verse, eerlijke en pure grondstoffen. Het liefst uit de regio en waar het kan biologisch. La Place belooft een 100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt assortiment. Jeffrey Jansen is de commercieel directeur binnen La Place.

 
Oliver Daniel - SanLucar

Oliver Daniel - SanLucar

Onder het motto 'Taste the SUN' biedt SanLucar 365 dagen per jaar groenten en fruit aan. Met een aanbod van circa 90 groenten- en fruitsoorten uit meer dan 35 landen is SanLucar een merk met een breed assortiment. Sinds Stephan Rötzer het bedrijf in 1993 heeft opgericht, is het snel gegroeid en tegenwoordig is SanLucar een multinational met meer dan 2500 medewerkers en productie in landen als Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zuid-Afrika, Tunesië en Ecuador. Oliver Daniel is general sales director bij San Lucar.

 
Tony de Bock | Voormalig Colruyt

Tony de Bock | Voormalig Colruyt

Tony de Bock is nu Management consultant. Hij heeft ruime ervaring in de retail, specifiek heeft hij zich verdiept in AGF (naast verkoop ook aankoopervaring). Tony de Bock heeft een zeer lange en succesvolle carrière gehad bij Colruyt. Zo was hij o.a. de oprichter van de formule Bio-Planet en was hij verantwoordelijk voor de uitbating van de beenhouwerijen. Gedurende 12 jaren was hij Hoofd van aankoop AGF. Als directeur bij Colruyt was hij verantwoordelijk voor het categorie management binnen de formule Colruyt Laagste Prijzen en de commercialisering van de producten.

 
Jelte van Kammen - Harvest House

Jelte van Kammen - Harvest House

Harvest House is één van Nederlands grootste telersverenigingen gespecialiseerd in vruchtgroenten. Met een groep vakbekwame telersen medewerkers zijn ze continu op de hoogte van ontwikkelingen in de markt waar ze dan ook flexibel op inspelen. Harvest House vruchtgroentetelers zijn inmiddels uitgegroeid tot Nederlands meest toonaangevende producenten van vruchtgroenten. Dit blijkt niet alleen uit teeltinnovaties en uit de doorvertaling van trends naar het winkelschap, maar dit is ook terug te zien bij bijv. de ontwikkeling van nieuwe teeltgebieden. Jelte van Kammen is de algemeen directeur.

 
Yvonne Geurten - Harvest House

Yvonne Geurten - Harvest House

Harvest House is één van Nederlands grootste telersverenigingen gespecialiseerd in vruchtgroenten. Met een groep vakbekwame telersen medewerkers zijn ze continu op de hoogte van ontwikkelingen in de markt waar ze dan ook flexibel op inspelen. Harvest House vruchtgroentetelers zijn inmiddels uitgegroeid tot Nederlands meest toonaangevende producenten van vruchtgroenten. Dit blijkt niet alleen uit teeltinnovaties en uit de doorvertaling van trends naar het winkelschap, maar dit is ook terug te zien bij bijv. de ontwikkeling van nieuwe teeltgebieden. Yvonne Geurten is marketing directeur en commercieel directeur van Harvest House. Yvonne Geurten heeft ruime ervaring in vergelijkbare functies in AGF en FMCG.

 
Jantine Star-Heemskerk - Heemskerk BV

Jantine Star-Heemskerk - Heemskerk BV

Heemskerk fresh & easy is een vooruitstrevend bedrijf dat groente en fruit bewerkt. Hoewel het bedrijf van oorsprong gericht is op het snijden, wassen en verpakken van groenten, heeft het tegenwoordig steeds meer de focus op het leveren van verse convenience producten en concepten aan retailbedrijven en fastfoodservice in binnen- en buitenland. De nadruk van Heemskerk ligt vooral op innovatie, category management, kwaliteit en ketenbeheersing. Heemskerk fresh & easy behaalde in 2015 een omzet van 110 miljoen euro, heeft 275 producten in het assortiment en 650 medewerkers aan het werk. Jantine Star-Heemskerk is de commercieel directeur bij Heemskerk.

 
Koen Hazewinkel - EFMI Business School

Koen Hazewinkel - EFMI Business School

Koen Hazewinkel is programmadirecteur bij EFMI Business School. Daarnaast heeft hij ruime ervaring als onderzoeker en brede ervaring als adviseur binnen diverse internationale verssectoren. Meer informatie

 
Patrick van der Zee - IRI

Patrick van der Zee - IRI

Patrick van der Zee is retail director van IRI Nederland.

 
Marleen Jansen - Marleen Kookt

Marleen Jansen - Marleen Kookt

MarleenKookt is een start-up met vers gekookte kant en klaar maaltijden door Marleen Jansen. Marleen Kookt elke (werk)dag 3 verse, gezonde maaltijden die met veel liefde en aandacht worden bereid en bezorgd in Amsterdam en Amstelveen. De maaltijden wisselen dagelijks, waardoor MarleenKookt elke dag opnieuw een lekker en gezond alternatief is voor iedereen die geen tijd of inspiratie heeft om zelf te koken. Marleen Jansen is de oprichter van MarleenKookt.

 

Organisatie

Partners

Locatie

De Landgoederij
Camminghalaan 30
3981 GH BUNNIK

Partner worden?

Neem voor meer informatie contact op met onze accountmanager van Foodmagazine.
Jacco Freriksen
E: jaccofreriksen@vakmedianet.nl
T: 06-10 20 35 55

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer informatie over het Verscongres? Neem dan hier contact met ons op.

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.